Saç Mezoterapisi

Saç Mezoterapisi nedir?
Saç köklerinin daha sağlıklı ve yaşam süresi daha uzun saç telleri üretebilmesi için ihtiyacı
olan malzemelerin doğrudan saçlı deri içersine verilerek köklerin aktive edilmesi işlemidir.
Saçlarınızı dökülmeye karşı dirençli kılmak ve korumak, daha güzel gözükmesini sağlamak
ve saçlarınızda sıklaşma sağlamak saç mezoterapisi ile mümkündür.

Mezoterapi İle Uygulanan Maddeler Nelerdir?
Bu ürünler saç köklerini besleyen vitaminleri, mineralleri, özel yapıtaşı proteinleri, anti-
oksidanları ve bölgesel kan dolaşımını arttırıcı ilaçları içerirler.

Saç Mezoterapisiden Kimler Faydalanır?
Mevsimsel, strese bağlı, gebelik sonrası ya da metabolik nedenlerle saçlarında aşırı dökülme
yaşayanlar, kırılma, cansız ve mat görüntüden şikayeti olanlar saçlı deri mezoterapisinden
yararlanabilirler. Saç mezoterapisinden sonra saç gelişimi ve sağlıklı saç telleri üretilmesi
için gerekli olan eksikliklerin yerine konmasıyla daha dolgun, hacimli ve parlak saçlara sahip
olunur.

Saç Mezoterapisi Nasıl Fayda Sağlar?
Saçlı deride kan dolaşımı artar, saç köklerinde hücresel çoğalma ve büyüme hızla uyarılır,
saçlı deri gerekli nem oranına ulaşır. Besinsel destek aynı zamanda saç tellerinin koruyucu
keratin kılfının da geliştirilmesini sağlar.

Saç Mezoterapisi Kaç Seans Uygulanır?
Saç mezoterapisi ihtiyaca göre 4 - 10 seans uygulanabilir. Bu sayı saçlı derideki ve saç
tellerindeki hasarın düzeyine ve dökülme hızına göre belirlenir. Seans aralıkları 7 - 10 gündür.

Saç Mezoterapisi Ağrılı mıdır?
Saç mezoterapisi çok ince uçlu iğnelerle yapıldığından hissedilen acı kolaylıkla tolere
edilebilir düzeydedir. İşlem sonrası buzlu ped uygulaması ile kişi rahatlatılır.

İlk Etkiler Ne Zaman Görülmeye Başlar?
İlk olumlu gelişmeler 3. ya da 4. seanstan sonra görülmeye başlanır. Bazı hastalarda ayda bir
devam tedavisi (idame) halinde tedaviye devam edilebilir. Ortalama etki süresi 3 - 4 yıldır.