Lazerle Selülit tedavisi yöntemi, selülit görünümünü kalıcı olarak iyileştirebilen bir tedavi yöntemidir. Photomology adı verilen teknoloji ile selülit tedavisinde kalıcı sonuçları sağlamaktadır.

Bu sistem 4 ana unsurdan oluşur. Işık enerjisi, dinamik lazer, vakum enerjisi, ve mekanik masaj.

Işık enerjisi ile formu bozulan, aşırı büyümüş yağ hücreleri geçirgen bir hale getirilir. Geçirgenleşen yağ hücrelerindeki fazla yağ dinamik lazer ile akışkan, sıvı hale getirilir ve yağ hücrelerinin sağlıklı formuna dönmesi sağlanır. Akışkan bir hale gelen fazla sıvı yağ, vakum ve mekanik masaj ile lenf kanallarına yönlendirilir ve buralardan böbreğe kadar giderek vücuttan atılması sağlanır. Böylece, uygulamanın yapıldığı bölgede sıvı dolaşımı sağlanır, kolajen üretimi hızlanır ve yağ hücreleri sağlıklı formlarına kavuşarak deri yüzeyindeki selülit görüntüsü iyileşir. Kolajen üretiminin hızlanması ile de deri yüzeyi daha pürüzsüz ve sıkı bir görünüm kazanır.

Selülit Tedavisi Diğer Yöntemlerden Farkı?

Varolan diğer selülit bakımı yöntemlerinde kullanılan tüm yöntemlere ek olarak iki farklı dalga boyundaki ışık enerjisi ve Photomology* adı verilen yöntem ile kalıcı etkiler sağlayan ve selülit görünümünü iyileştiren bir uygulamadır.

*Photomology
Photomology ™ bir selülit tedavi yöntemidir. Bu yöntem, deri altındaki yağı ve selüliti, dinamik lazer, ışık enerjisi ve vakumlu masaj kullanarak hücreleri orijinal formuna geri getirmek ve metabolizmayı hızlandırmak suretiyle tedavi eden bir yöntemdir. Bu tedavi şu şekilde gelişir:

• Hücre davranışının modifikasyonu
• Normal hücre aktivasyonunun sağlanması
• Doku fonksiyonlarının geliştirilmesi

Lazerle Selülit Tedavisi ne kadar sürüyor ve herhangi bir yan etkisi var mı?

Tedavi edilecek bölgeye göre uygulama protokolü belirlenir. Tedavi süresince tedavi edilen bölgede karıncalanma ve bölgede hafif bir ısı hissedilmektedir. Sadece tedavi edilen bölgede hafif kızarıklık ve çok hafif küçük morluklar olarak sıralanabilecek yan etkiler tedaviden sonraki yarım saat içinde geçmektedir.

Mekanizma Çalışma Şekli Nasıldır?

Photomology selülit tedavisinde (915nm) boyundaki dinamik lazer ve (650nm) boyundaki ışık enerjisini vakumlu masaj ile birleştirerek kullanır. Bu yenilikçi yaklaşım pek çok tedavi yönteminin tek başına yapamadığı etkiyi göstermekte ve etkileyici sonuçlar sağlamaktadır.